کد خبر 1621120
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
رقم پیشنهادی استقلال برای جذب قایدی فاش شد/ در انتظار پاسخ نهایی

مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا مهدی قایدی را از تیم شباب الاهلی امارات به خدمت بگیرند.

به گزارش مشرق، پس از قطعی شدن حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل بیست و چهارم لیگ برتر، مدیران این باشگاه مطابق لیستی که نکونام در اختیار آنها قرار داده به دنبال جذب نفرات مدنظر او هستند.

یکی از بازیکنان مدنظر نکونام برای تقویت خط حمله استقلال، مهدی قایدی بازیکن فصل گذشته تیم الاتحاد کلبا است. قایدی فصل گذشته به صورت قرضی در الاتحاد کلبا بازی می‌کرد و تحت قرارداد با باشگاه شباب الاهلی امارات است.

از همین رو مدیران شباب الاهلی با دو پیشنهاد از سوی تیم‌های استقلال تهران و الاتحاد کلبا برای جذب قایدی رو به رو شده اند. رسانه‌های اماراتی خبر دادند که باشگاه استقلال برای جذب قرضی قایدی پیشنهاد ۷۰۰ هزار درهمی به علاوه بند خرید دائمی ۴ میلیون درهمی به مدیران شباب الاهلی ارائه داده است.

هنوز مدیران شباب الاهلی به این پیشنهاد پاسخ مثبت نداده اند و باید دید تکلیف قایدی چه خواهد شد. لازم به ذکر است که قایدی در لیست اعزامی تیم شباب الاهلی برای برگزاری اردوی اتریش نیز حضور نداشت تا جدایی این تیم بیش از پیش تقویت شود.

رقم پیشنهادی استقلال برای جذب قایدی فاش شد/ در انتظار پاسخ نهایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    0 0
    مهدی لنگ سوراخ کن.مهندس تونلساز تونل های بسیاری از بین پاهای بازیکنای لنگ باز کرده
  • حامد IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    4 2
    مدیران هلدینگ خلیج فارس هواداران استقلال از شما انتظار خرید بازیکنان بزرگ دارند نه خرید بازیکنان معمولی و درجه دو و تمدید با بازیکنان مازاد لطفا دلالی را از تیم دور کنید و با بازیکنان مطرح داخلی و بازیکنان خوب خارجی قرارداد امضا کنید
    • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      0 0
      پول بیت المال نیابد هزینه تیم های مفت خور بشه
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    0 0
    دیگه وفتش شده ما هم بریم. ایران دیگه جای زندگی نیست! جایی که 70 درصد مردم را پشیزی حساب نکرده بلکه مخالف و صدانفلاب و منحرف و تحریم کننده میخوانند یعنی از استعمار خارجی درآمده گرفتار اسنعمار داخلی شده. کشور بی صاحب مثل کشتی بی ناخداست
  • علی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    0 0
    هلدینگ خلیج فارس یکی از ثروتمندترین شرکتها در آسیاست و رقمی مثلا ۱۸ میلیون دلار برا این غول ثروتمند آسیا، اصلا پول تو جیبی هم بحساب نمیاد، اما اینکه چرا برای سربلندی بزرگترین و پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا یعنی استقلال هزینه نمیکنند، واقعا جای تعجب داره!!! برای خرید بازیکن سقف گذاشته شده ولی برا استخدام مربی که سقف نگذاشتند، چرا یک مربی خوب و باکیفیت خارجی مثل کونته ی یواخیم لو رو استخدام نکردید!؟ مگه ما از عربستانی ها کمتریم که با حسرت به اونها بنگریم!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس